Paino 89,0 kg
Pudonnut 9,7 kg
Fiilis Onnellinen

Kuten arvata saattaa, töiden aloitus hieman hämmensi pakkaa. Olen nyt kuitenkin kirinyt niitä muutamaa takaisin tullutta kiloa pois, ja melkein muutaman viikon takaisessa lukemassa.

Jokapäiväiset kuntoilut on tällä hetkellä historiaa, mutta uutena tavoitteena on käydä VÄHINTÄÄN kaksi kertaa viikossa salilla. Viime viikolla kävin kerran pilateksessa ja sitten olikin yhtäkkiä uusi maanantai. Noh. Uuteen nousuun tällä viikolla :)

Se Kiloklubiin syömisten kirjailukin on hieman jäänyt, mutta teen sitä edelleen ainakin parina päivänä viikossa. Mulle siitä on ollu iso apu - olen huomannut, että syön normaalisti liian vähän rasvaa (=nälän tunne), hirmuisen määrän hiilareita illalla ennen nukkumaan menoa (=jumahtavat kroppaan jo seuraavana päivänä) ja etten syö tarpeeksi lounasta, puhumattakaan kasviksista.

Korjauksena olen pyrkinyt lisäämään hyviä rasvoja ruokavalioon, vaikka vuosikausien opit naistenlehdistä jurnuttavat takaraivossa vastaan, kasannut kiltisti ison lounaan ruokalassa, kuitenkin keskittyen enemmän salaattiin ja lihaan/kalaan/kanaan kuin hiilareihin. Jälkiruokaakin olen ottanut vähintään kolmena päivänä viikossa pari lusikallista. Päivällisellä yritän karttaa hiilareita (korvasimme koko perhe hiilari-lisukkeet pakastevihanneksilla, jotka sopivat hyvin kiireiseen aikatauluun) ja syödä määrällisesti vähän vähemmän kuin lounaalla. Iltapalaksi sitten vähemmän hiilareita ja joskus pari porkkanaakin (huviä rouskutettavia kokonaisena, ja syömiseen menee niin kauan, että kylläisyyden tunne saavuttaa minut heti kun olen valmis.

Pieninä korjauksina tehdyt muutokset ovat ilmeisesti aika toimivia. Kilo viikossa lähtee ihmeeemmin arkiliikuntaa enempää tekemättä, ja nälkä ei ole päässyt tulemaan. Tästä kun vielä tsemppaan niin, että saan liikuntamäärät kasvatettua 2-4 kertaan viikossa, niin eiköhän siitä pikkuhiljaa hyvä tule!

Ehdin varmaan harvemmin kirjoitella tänne jatkossa, mutta ellei mitään kuulu, muistakaa minua kommentilla, niin saan taas itsestäni irti istua hetkeksi alas!