Paino 89,2 kg
Pudonnut 9,5 kg
Fiilis Loistava

Duunit alkaa maanantaina :) Eilen minulla oli aika huono olo ja päänsärky koko päivän. Uutisen saatuani päätinkin sitten eilen aloittaa palautumisen normaalin ruoan syömiseen hieman aiemmin. Söin annoksen makaroonilaatikkoa ja salaattia päivälliseksi, ja aloin kirjata syömisiänikin Kiloklubiin. Sinne saa näköjään lisättyä omatkin reseptinsä, ja se laskee siitä kalorit ja ravintosisällön!!! Kun se vielä vertaa syötyjä kaloreita liikkumalla kulutettuihin, tämän pitäisi olla aika helppoa, eikö? Illalla söin aprikoosivanukkaan lisäksi vielä tyttäreltä jääneen puolikkaan omenan. Kyllä oli hyvää!!!!

Tänään söin aamupalaksi palan leipää ja bulgarianjugurtin kahvin kera. Luin tällä viikolla Mireille Guilianon "Ranskattaret eivät liho". Mahtava kirja! Olen aikonut lukea tätä sen ilmestymisestä asti, ja hämmennyin hieman kun huomasin että siitä onkin jo 6 vuotta... Koska pidän leivästä ja hiilareista ylipäätäänkiin, ja olen ranskalaisen charmin ja kerronnan lumoissa, olen päättänyt palautua ranskattaren ruokavalioon vähähiilarisen sijaan. Kaikkea kohtuudella ja pieniä, kauniita, annoksia. Viiniäkin voisin opetella preferoimaan oluen sijaan, kun kesän terassikelitkin ovat menneet. Veuve Cliquot - Guiliano puhuu ruoasta ja siihen liittyvistä lapsuusmuistoistaan suorastaan hämmentävän kauniisti.

Hieman mietityttää, kuinka saan ensi viikosta lähtien liikuntatavoitteeni mahtumaan työssäkäynnin ja kotielämän lomaan. Nyt kun olen hyvällä alulla ja pohjakunto on sen verran noussut, ei salille lähdön pitäisi toisaalta olla niin vaikeaa, eli ehkäpä tämä onnistuu.